کافه ....
درباره وبلاگ

نازنینم بی تو اینجا نا تمام افتاده ام ... " به صورتی که تویی کمتر آفریده خدا ... تو را کشیده و دست از قلم کشیده خدا "
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان " نازنینم ، تا خدا هست زندگی باید کرد.. "و آدرس Nazanin4316.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان
" نازنینم ، تا خدا هست زندگی باید کرد "
شنبه 19 تير 1394برچسب:, :: 10:39 ::  نويسنده : محسن       

کافه را خلوت کن امشب کار دارم کافه چی
درسرم امشب هوای یار دارم کافه چی

قهوه های ناب ترکی را برای من بیار
هم نشین یک شهره ی بازاردارم کافه چی

بار کن یک شربت اکسیر ناب زعفران ؟
با نگارم وعده ی دیدار دارم کافه چی

کافه چی،سنگ صبورم ، روی میز من بیا
با تو دنیایی پر از اسرار دارم کافه چی

گر نگاه او به چشمان من افتاده بدان
حال من مست ودلی هشیار دارم کافه چی

یار من زیباست ،رویش مثل قرص ماه، من
ترس از چشمان این اغیار دارم کافه چی

بازهم امشب دلم را یار باش، آن دم که من
سر به روی شانه ی دلدار دارم کافه چی

این جهان وآن جهانم امشب است،غم نیست، تا 
در کنارم چون تویی غم خوار دارم کافه چی

گرشدم مدهوش ، از این کافه مرا بیرون نبر
این تمنا را به صد اصرار دارم کافه چی

عمر من آمد به پایا ن و ندیدم روی او
لایق او نیستم اقرار دارم کافه چی

شمع را خاموش کن ، من انتظار گام او
از میان سایه ی دیوار دارم کافه چی

گر نیاید آخر عمر من است امشب ، و تو
کافه را خلوت کن امشب کار دارم کافه چی